FAQ
Veelgestelde Vragen
Categorie
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, sturen we u een bevestigingse-mail om de status van uw bestelling bij te houden.
Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een andere e-mail om de verwachte leveringsdatum te bevestigen, evenals de link om uw bestelling te volgen (wanneer de bezorgmethode dit toestaat).
Daarnaast kunt u de status van uw bestelling volgen vanuit het gedeelte "bestelgeschiedenis" op uw accountpagina op de website.
We kunnen alleen bestellingen wijzigen die nog niet zijn verwerkt voor verzending.
Zodra uw bestelling de status heeft bereikt van "verzonden" of "afgeleverd", kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen aan uw bestelling.
Als u wijzigingen wilt aanbrengen aan uw bestelling, neem dan contact op met de klantenservice via de helpdesk.
We accepteren diverse betaalmethoden op onze website, waaronder iDeal, CreditCard, Paypal, Shop Pay, Apple Pay & Google Pay.
De levertijd van onze producten kan verschillen, afhankelijk van het specifieke item. In de regel streven wij ernaar om bestellingen binnen 7-12 dagen te leveren. Om de status van je bestelling bij te houden, kun je gebruik maken van onze Track & Trace functie. Deze optie is te vinden onder het kopje 'Volg je bestelling'.
Ja, u heeft 14 dagen bedenktijd om uw bestelling te retourneren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Ja, wij garanderen dat alle producten die we maken en verkopen via onze online winkel vrij zijn van defecten. Mocht je onverhoopt toch een defect product ontvangen, dan kun je het retourneren of omruilen onder de volgende voorwaarden:
- Het product is gekocht via onze online winkel
- Het product is niet gebruikt
- Het retour- of omruilverzoek wordt binnen 28 dagen na de levering van het product ingediend
- Het product wordt binnen 14 dagen na het indienen van het verzoek geretourneerd of omgeruild
Als je een retour- of omruilverzoek hebt als gevolg van een defect product, neem dan contact op met onze klantenservice voor meer informatie over hoe je verder kunt gaan.
Bedankt voor uw interesse in onze online winkel! Helaas hebben we geen fysieke winkel, we zijn een 100% online winkel. Onze klanten kunnen onze producten eenvoudig online bestellen en laten bezorgen op hun gewenste adres. We zijn echter altijd beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden en u te helpen bij het plaatsen van uw bestelling via onze klantenservice. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u hulp nodig heeft of vragen heeft over onze producten of diensten.
Vervelend dat u nog geen orderbevestiging heeft ontvangen. In de meeste gevallen ontvangt u deze binnen een uur. Mocht u na 24 uur nog niks ontvangen hebben vragen wij u contact op te nemen via info@toppickstore.nl of ons contactformulier op de website.
Ja, we bieden af en toe kortingscodes aan voor onze klanten. Abonneer u op onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van onze nieuwste aanbiedingen en kortingscodes.
Ja, u kunt uw bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.